NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 13 november 2017

Bella with flower









Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie laten zien hoe je een olifantje inkleurt met je Copic markers.
Ik heb gekozen voor een stempel van Wild Rose Studio: Bella Flower Heart.



Ik kleur een klein stukje met W6


Daarna kleur ik een klein stukje over mijn vorige kleur heen met W4 en trek deze iets verder door.


   Met de W2 ga ik een klein stukje over de W4 heen en trek deze iets verder door.


Met de W00 kleur ik een klein stukje over mijn vorige kleur heen en trek deze ook iets verder door.


Vervolgens herhaal ik de vorige 4 stappen nogmaals.



Op deze manier kleur ik beide olifantjes in.



Ik heb mijn plaatje verder ingekleurd en het plaatje uitgestanst met een vierkante die met stikrandje. Deze heb daarna op een bijpassend parelmoer papier geplakt. Daarna zijn ze gemat op een A6 kaart in gerecycled kraft papier in de kleur wit:309321.

En dit is dan het eindresultaat.



Hier een overzicht van de gebruikte kleuren:

Olifantjes: W6-W4-W2-W00
Binnenkant oren: E21-E00-E50-R20
Hart bloemen: YR15-Yr21-Y00
Blaadjes: YG09-YG06-YG21
Bloemen: R22-R02-R000

Ik wens jullie een fijne dag en hopelijk tot de volgende keer.




Geen opmerkingen: